Mahdollista liiketoimintasi siirtyminen uudelle tasolle.

Olen kuullut puhuttavan, että alle pari tonnia maksava verkkokauppa ei vaan voi olla hyvä.  En allekirjoita tätä. Kun vältämme järeitä ja monimutkaisia ratkaisuja, pääsemme verkkokaupan kannalta siihen olennaiseen tavoitteeseen – tuotteet saadaan myyntiin. Lisäksi pääset nauttimaan WordPressille tyypillisistä eduista – voit kasvattaa verkkokauppasi kävijämääriä sisältömarkkinoinnin avulla, mikä on on ainutlaatuista verkkokauppa-alustojen maailmassa.

Yleistä verkkokaupoista

Rahan turvallisesta liikkumisesta vastaavat rahoituslaitokset,  ja tämä tarkoittaa sitä, että maksupainikkeet tuovat usein lisää kustannuksia. Tosin jos haluat testata tuotteiden menekkiä, voit myös valita kuukausimaksuttoman vaihtoehdon, mutta tällöin maksupainikkeet rahoitetaan provisiona tuotteiden myynnistä. Yleisesti verkkokauppa asettaa kotisivutilalle tavallista tiukemmat vaatimukset turvallisuuden takia, mutta neuvomme tässä lisää.

Mikä tekee WooCommercesta erityisen hyvän?

WooCommerce on WordPressin kanssa yhteensopiva

Maailman yhden suosituimman julkaisujärjestelmän WordPressin suosion takana on monta syytä – helppokäyttöisyys, hakukoneystävällisyys, kehitettävyys, ylivertainen mahdollisuus sisällöntuotantoon… Nämä samat herkut ovat hyödynnettävissä WooCommerce-verkkokauppa-alustassa!

Esimerkiksi, kun julkaiset mielenkiintoisen blogikirjoituksen, minkä sivun reunasta voi ostaa tuotteita, laajennat tehokkaasti myyntisuppiloasi. Näin tavoitat myös ne uinuvat kuluttajat, jotka eivät vielä tiedä tarvitsevansa kauppasi tuotetta.

Kun kotisivut ja verkkokauppa tehdään samaan järjestelmään, mahdollistuu sellainen synergia näiden kahden välillä, mitä kahden erillisen järjestelmän välillä ei koskaan saavuteta.

Nopea rakentaa, muokattava, helppokäyttöinen

Lisäksi WooCommerce on työmäärän näkökulmasta suhteellisen vaivaton asentaa verrattuna alan muihin tunnettuihin alustoihin, kuten Magento tai MyCashFlow. Kuten WordPressille, myös WooCommercelle saatavien lisäosien valikoima on lähes rajaton. Emme ole törmänneet tarpeeseen, mihin WooCommerce ei pystyisi. Myös käyttäjäkin pääsee helpolla. Jos opit julkaisemaan esimerkiksi blogikirjoituksen, opit varmasti myös hallitsemaan kauppaasi.

WooCommerce ei jää kehityksen jalkoihin

Näistä yllämainituista syistä WooCommerce kasvattaa koko ajan markkinaosuuttaan – parhaillaan WooCommerce on maailman kymmenen suosituimman verkkokauppa-alustan joukossa. Suuri markkinaosuus ja avoin lähdekoodi varmistavat sen, että WooCommercea kehitetään todella aktiivisesti.

Verkkokauppatarjous

sisältää seuraavaa:

  • Julkaisujärjestelmä: WordPress
    Verkkokauppajärjestelmä: WooCommerce
  • Sivut:
    1. Näyttävä etusivu
    2. Yritysesittely-sivu
    3. Kauppa-sivu
    (sisältää enintään 15 tuotteen asemoinnin)*
    4. Ajankohtaista/blogi-sivu
    5 Yhteystiedot-sivu + lomake

    *Tuotteet (lisätietoa kohtaan 3):
    Tuote-sivu sisältää mahdollisuuden lisätä haluamasi määrän tuotekuvia, tuotekuvauksen sekä kiinteän hinnan. Kysy tarjous ns. variaatio-tuotesivuista, missä on mahdollisuus syöttää tuotekorteille eri ominaisuuksia, kuten koko, väri, materiaali jne.

  • SoMe-kanavien upotus
  • Toimitustapa: kiinteähintainen (kysy tarjous mukautuvasta postikulusta)
  • Kevyt SEO-optimointi
  • Responsiivisuuden tarkastaminen
  • Sisältää teeman ja kaupan toimintaan liittyvän verkkomaksu-lisäosan kustannuksen (ovh. 150 eur)
1950 € + alv. 24%

”Kuulostaako hyvältä? Ota yhteyttä, ja lähetän tarkemman tarjouksen vielä hyväksyttäväksesi.”