Uutiskirje

Apina (=MailChimp) on hyvä viestinviejä.

Jokainen meistä vihaa spämmiä, eikös niin?

Sisältömarkkinoinnissa avainsana on laadukkaan, asiakkaalle lisäarvoa tuovan sisällön tuottaminen. Sisältö ei saa olla yksipuolista – jokainen vihaa ’osta tätä, osta sitä’ -tyrkkymeiliä. Laadi uutiskirje niin, että myynti on toissijaista ja ensisijaista on asiakassuhteen ylläpitäminen. Parhaiten tähän pääsee, jos pystyt vastikkeetta tarjoamaan ilmaisia neuvoja, vinkkejä tai mitä tahansa, mikä helpottaa asiakkaasi arkea. Markkinoi uutiskirjettäsi tällä lupauksella.

Vahvista asiakassuhdetta

Harva menee yrityksen kotisivulle niin, että ostaa tuosta vaan. Kuten normaalissakin elämässä, ensin pitää tutustua ja varmistua, että ei tule huijatuksi. Tarvitaan työkaluja, millä pystyy muodostamaan potentiaalisen asiakassuhteen. Olemalla luottamuksen arvoinen, voi asiakassuhde kulminoitua ostotapahtumaan. Tämän jälkeen on ensiarvoisen tärkeää tehdä kaikki voitava sen eteen, että asiakassuhde ei katkea. Olet varmasti törmännyt väittämään, että uuden asiakkaan tavoittelu on noin tuhannen kertaa hankalampaa kuin lisäliiketoiminta vanhan asiakkaan kanssa.

Uutiskirjettä voi siis käyttää asiakassuhteen kehittämiseen ja jälkimarkkinointiin. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan teille oman näköinen uutiskirjepohja!

Uutiskirjetarjous

sisältää seuraavaa:

  • Uutiskirjejärjestelmä: MailChimp
  • Tilin avaaminen ja perusasetukset
  • Osoitelistojen teko (asiakkaalta valmiit excel-muotoiset listat)
  • Sivupohjan (eli ’template’) graafinen suunnittelu ja asiakkaan toimittaman tekstin asemointi.
  • Yhden uutiskirjeen lähetys, seuranta ja raportointi (kysy tarjous lisäkirjeiden lähetyksestä)
  • Uutiskirjeen itsenäisen käytön kevyt ohjeistus
  • Uutiskirjeen tilaamispainikkeen upotuksen kotisivuille
350 € + alv. 24%
2017-09-25T14:05:31+00:00

Jätä kommentti