Sähköinen markkinointi 2017-09-25T13:42:52+00:00

Sähköinen markkinointi

Liiketoimintaasi uutta sutinaa

Huolella valmistettuja kotisivuja voi tuunata oman yrityksen tarpeiden mukaan.

Sähköisen markkinoinnin tavoitteena on tavoittaa ne ihmiset, jotka käyttävät nettiä yleisesti tiedon hakemiseen ja ostopäätöstensä tueksi. Näkyvyys netissä ovat tässä yhä digitaalisemmassa maailmassa siis yrityksen elinehto.

Ennen kotisivujen tuunausta kannattaa tarkastaa, onko perusta kunnossa. Sähköinen markkinointi jää lapsen kenkiin, ellei yrityksen sähköinen myyntihylly ole kunnossa. Kotisivupakettimme sisältää monta markkinointisi kannalta hyödyllistä elementtiä.

Velhon hatussamme muhii runsaasti erilaisia ratkaisuja sähköiseen markkinointiin. Ota yhteyttä, niin mietitään lisää yhdessä!

Blogi kotisivuille

helmikuu 14th, 2017|0 Comments

Eli dynaamisen sisällöntuotannon mahdollistavan tekniikan kuntoonlaitto Bloggaaminen sanana on aika yksipuolinen. Blogimaisella tekniikalla voidaan toteuttaa paljon muutakin - tarjouksia, palveluesittelyitä, referenssiesittelyitä - [...]

Uutiskirje

lokakuu 13th, 2016|0 Comments

Apina (=MailChimp) on hyvä viestinviejä. Jokainen meistä vihaa spämmiä, eikös niin? Sisältömarkkinoinnissa avainsana on laadukkaan, asiakkaalle lisäarvoa tuovan sisällön tuottaminen. Sisältö ei saa olla [...]

Verkkokaupan teko

lokakuu 12th, 2016|0 Comments

Mahdollista liiketoimintasi siirtyminen uudelle tasolle Olen kuullut puhuttavan, että alle pari tonnia maksava verkkokauppa ei vaan voi olla hyvä. En allekirjoita tätä. Kun [...]

Google Adwords hakusanamainonta

syyskuu 28th, 2016|0 Comments

Ohjataan asiakas yrityksenne myyntihyllylle Jos uudistat kotisivusi meillä, niiden pariksi sopii oivallisesti huolella rakennettu Google Adwords-kampanja. Tiesitkö, että netissä tehdään 38 000 Google-hakua sekunnissa? [...]

Google Remarketing

tammikuu 11th, 2016|0 Comments

Auta asiakasta palaamaan sivuillesi takaisin Google Remarketing suomennoksia ovat mm. muistuttelumarkkinointi tai uudelleenmarkkinointi ja toimii seuraavalla idealla: Palveluitasi etsivä asiakas etsii tietoa [...]