Mitä jos pääsisitkin helpolla?

Olen sitä mieltä, että yrittäjän ei tarvitse opiskella ja sisäistää markkinoinnin jargonia. Riittää, että tiedät markkinoinnin olevat hyvissä käsissä.

Mainostoimistot hoitavat mielellään yksittäisiä markkinointitoimintoja – displaytä, remarketingia, natiivimainontaa, konversioseurantaa, vaikka mitä. Mutta mistä tiedetään, mitä markkinointitoimenpiteitä kannattaa tehdä, milloin ja kenelle? Tässä kohtaa voimme ottaa ohjat käsiimme, hoidamme markkinoinnin kokonaisvaltaisesti ja tulkitsemme aikaan saadut tulokset. Näin tiedät, että markkinointia hoidetaan kustannustehokkaasti alan edistyksellisimmillä keinoin.

Ethän tee itsellesi juurihoitoakaan?

Kaikkea ei tarvitse tehdä itse. Hammaslääkäri opiskelee vuosikausia yliopistossa, kirjanpitäjän oman alan osaaminen on selviö ja harva haluaa itse tehdä kummankaan ammattia. Markkinoinnin eri toimenpiteiden opettelu ja testailu vaatii aikaa ja intohimoa alaa kohtaan. Kaiken keskiössä on luottamus siitä, että yrityksenne ääni on teidän näköistä ja kaikkien toimenpiteiden tavoitteena on mahdollisimman suuri ROI eli markkinoinnin tuoma myynnin kasvu.

Miksi pieni on parempi?

Kun valitsee riittävän pienen mainostoimiston, se mahdollistaa yritykseesi syvällisen tutustumisen ja yrityksenne edun ajamisen kuin omamme. Meillä Velhovisiossa on tarjota teille unelmatiimi.

Pelkällä strategialla, segmentoinnilla ja sparrauksella ei vielä tee mitään

Kanssamme et huku markkinointijargoniin, vaan yhteydenpitomme keskittyy vain niiden tietojen poimimiseen, joilla on asiakkaallesi hyötyä. Tokihan me teemme kanssasi markkinointisuunnitelman, somestrategian, markkinoinnin vuosikellon, mutta nämä ovat vain työnkulkua vauhdittamassa, ei itse asiana. Kun on valmis suunnitelma, sen toteuttaminen on vaivatonta ja määrätietoista.

Suunnittelutarjous

sisältää seuraavaa:

Markkinointisuunnittelu aloitetaan aina palaverilla, missä tutustutaan yrityksen asiakashyötyihin ja tavoitteisiin. Tämän jälkeen sovitaan uudistamisen ja kehittämisen kohteet, mikä yleensä lähtee viestinnän tavoitteiden määrittämisellä kotisivujen uudistamisella ja sisällöntuotantokanavien kuntoon laitolla. Koska markkinoinnin hoitaminen vaatii pitkäjänteisyyttä, on työn hinnoittelu kuukausimaksukohtaista ja sopimus laaditaan vähintään puoleksi vuodeksi.

  • Aineisto: valmiit tekstit ja kuvat (tai mahdollisuus käyttää kuvapankkeja)
  • Koko: A4 (voi olla malliltaan arkki, haitari tai kahtiataitettu)

  • Laajuus: 2-puoleinen
  • Vedoskierrokset: 2